Nekad lonii33 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lonii33

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089096418

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:564415345

Vad är din discord tagg? lonii33#8905

Vem var det som bannade dig? BotMelwin

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Hasslar folk på bilar ~BotMelwin. Återstår: 39 dagar 21 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det säkert trodde att jag skulle lura nån vid piren på pengar. Men det var inte mitt fel eftersom att min dator hade crashat i den tiden och det var inte så mycket jag kunde göra i det tillfället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille var intresserad och köpa min bmw m4 och så sa han att vi skulle ta en lite prov körning och då efter provkörningen så sa han att vi skulle gå ifån dem andra som då var i piren och då så frågade han om mitt numer för att han skulle swisha mig pengarna till bilen. plötsligt så frös min dator och då så väntade jag tills min dator sluta frusa i ungefär 20 minuter och den frös fortfarande och då efter det restarta jag min dator och det tog tid för min dator är lite seg. sen när jag hade gjort det så stog det att jag hade blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men samtidigt inte eftersom att min dator börjad crasha i en rikigt fel läge. Och det gjorde också så att jag disconecta med killens pengar.
så jag kan fatta från hela början varför jag blev bannad men det därför jag är här nu för att säga vad som hade hänt med min dator och kan skriva över bilen direkt eller ge summan pengarna han gav mig det beror på vad han vill när jag blir unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans så väntade jag till jag blev unbannad och det var ungefär 4-5 dagar. En av mina var eftersom jag körde efter en person i staden som hade stulit min kompis bil och körde för fort men där efter blev unbannad, Andra bannen var pågrund av en person som stod nära mig och gjorde massor ljud som är imot regler och störde folk, men blev efter unbannad eftersom det var inte ens jag.
Tredje bannen var på grund av att jag hade bråkat med en person och sagt att jag ska ring folk vänta osen blev bannad eftersom jag inte kan säga sånt om jag inte är whitelistad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte göra så mycket eftersom min dator frös och sen var jag tvungen att restarta den eftersom att min dator är shit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att det var inte mitt fel att min dator frös. och jag vet att hassla inte är tilltåtet i unive

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar och sedan faktiskt skriver som det var. Sett video bevis samt loggs på att du lämnade precis efter swishen. Välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24h.

Tillbaka