Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198070953902/
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Nordin
Vad är ditt discord namn? Longmajs#3810
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Han är 21år och härstammar från kumla, han har haft det tufft genom åren, föräldrarna gick bort redan som liten.
För att kunna försörja sig så fick han lov att börja sno kläder, mat , bilar osv.
Det var inte lätt för han att skaffa jobb då han inte hade något riktigt bra rykte.
Han gillar att trimma bilar och vara på klubben och dricka sprit,
Han är ganska omtänksam och trevlig men går man han på nerverna då smäller det
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra som en seriös RP spelare , jag har även erfarenhet från olika RP spel som tex Garry's Mod, Arma 3 osv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att spela med kompisar.
Hur hittade du Unive? Fick höra att denna server finns av en polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna lite mer folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Nordin
Vad är ditt discord namn? Longmajs#3810
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Han är 21år och härstammar från kumla, han har haft det tufft genom åren, föräldrarna gick bort redan som liten.
För att kunna försörja sig så fick han lov att börja sno kläder, mat , bilar osv.
Det var inte lätt för han att skaffa jobb då han inte hade något riktigt bra rykte.
Han gillar att trimma bilar och vara på klubben och dricka sprit,
Han är ganska omtänksam och trevlig men går man han på nerverna då smäller det
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra som en seriös RP spelare , jag har även erfarenhet från olika RP spel som tex Garry's Mod, Arma 3 osv.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att spela med kompisar.
Hur hittade du Unive? Fick höra att denna server finns av en polare.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna lite mer folk.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.