Nekad Longeman | Chef-jobb ansökan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Longeman

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins advokatbyrå

Vad heter du IRL? Oliver Bengtsson

Vad heter du på discord? Oliver_ #1337

Hur gammal är du? 22

Hur länge har du spelat på Unive? 4 dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Bygg erfarenhet och kompetens: Oliver kan sträva efter att arbeta på olika rättsområden inom advokatbyrån för att bygga upp sin erfarenhet och kompetens. Genom att hantera olika typer av ärenden och klienter kan han utveckla en bredare förståelse för juridikens olika områden och bygga upp sin expertis. Visa ledarskapsförmåga: Oliver kan ta initiativ och visa sin ledarskapsförmåga genom att ta ansvar för projekt, handleda yngre advokater eller vara involverad i interna initiativ inom advokatbyrån. Han kan vara en mentor för andra medarbetare och visa sin förmåga att inspirera och guida dem. Bygg relationer och nätverk: Oliver kan arbeta på att bygga upp starka relationer och nätverk inom branschen. Genom att delta i branschevenemang, juridiska seminarier och nätverksmöten kan han skapa kontakter och föra samtal med personer inom advokatyrket. Detta kan bidra till att öka hans synlighet och rykte som en pålitlig och kompetent advokat. Sträva efter framgångsrika resultat: Oliver kan fokusera på att uppnå framgångsrika resultat för sina klienter och byrån som helhet. Genom att leverera högkvalitativ juridisk rådgivning, vinna viktiga rättsfall och säkerställa klienternas tillfredsställelse kan han bygga upp ett gott rykte och öka sina chanser att bli befordrad till chefspositionen. Utveckla affärsförmåga: Som chef på en advokatbyrå kommer Oliver behöva ha god affärsförståelse och kunna hantera ekonomiska aspekter av verksamheten. Han kan söka utbildning eller delta i kurser inom affärsledning och ekonomi för att förbättra sina kunskaper inom detta område. Visa engagemang och lojalitet: Oliver kan visa sitt engagemang och lojalitet gentemot Wallins advokatbyrå genom att vara dedikerad till sin roll, bidra till byråns framgång och följa dess värderingar och policyer. Genom att visa sitt engagemang och lojalitet kan han öka förtroendet och respekten från partners och ledningen. Genom att kombinera sin juridiska kompetens, ledarskapsförmåga och affärsförståelse kan Oliver arbeta sig uppåt och visa sig vara en idealisk kandidat för chefspositionen på Wallins advokatbyrå. Genom att fortsätta utveckla sig själv och bidra till byråns framgång kan han öka sina möjligheter att nå sitt mål.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar med irl att skriva avtal till kunder inom företags konsulting. Jag har stor kunskap från att jobba nära med vår advokat.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag skall se till att diversifiera min möjliga tid. Jag menar då med att jag i början kommer att jobba på hårt för att kunna bygga en verksamhet och därefter gå ner till mer normala timmar därefter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart. Jag ansöker enbart för att kunna få jobba som advokat inom servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad tyvärr då du inte varit Medlem i 1 månad. Lycka till för nästa gång! Mvh.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka