Nekad lomskvanilj | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lomskvanilj

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Karlsson

Vad är ditt discord namn? LomskVanilj

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2008

Berätta om din karaktär. Jim Aho 61 år gammal. Jim kommer från en finsk bakgrund, vilket har präglat hans kultur och värderingar genom åren. Jim är en lugn och vis man som har levt ett långt liv. Hans erfarenheter har gett honom en djup förståelse för livet och dess utmaningar. Han är reserverad men vänlig, vilket gör att han knyter starka band med dem han lär känna. Jim finner ro i att vårda växter och skapa en fridfull trädgårdsmiljö. Det är hans sätt att koppla av och reflektera, Jim älskar att dela historier och lyssna på andras erfarenheter. Han har ett stort intresse för kultur och traditioner, särskilt från hans finska arv och En aktivitet som Jim alltid har haft ett särskilt intresse för. Han ser fisket som mer än bara en hobby det är ett tillfälle att koppla av och njuta av naturen Genom dessa intressen och känslor får Jim Aho liv och blir en mer mångfacetterad rollspelskaraktär. Du kan använda dessa aspekter för att skapa en rikare och mer engagerande berättelse för din karaktär i Unive Role Play

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda parterna ska ha roligt i olika slags sinarium

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort och jag förstår dom flesta reglerna. vi har RDM och menas med att man får inte slå eller döda andra spelare utan anledning, VDM menas med att man använder ett fordon som ett vapen för att skada/döda andra spelare. men suntfernuft är det viktigaste regeln och menas med att man ska spela som det är riktiga livet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några olika rp servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag vet förutom att jag är en ganska tyst person

Nekad, svara om och svara rätt på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Utveckla din karaktärs personlighet också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka