Nekad Lompan | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lompan

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold

Vad är ditt discord namn? reallompan

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2008

Berätta om din karaktär. hasse borger 33 år hasses är en grundskole lärare som vill att barnen ska lära sig hasse älskar att vara lärare och att hjälpa barnen i skolan hasse var med i en bil olycka när han var 27 som gjorde hasse döv i sitt högra öra efter det har hasse inte varit samma man igen. hasse gillar att laga mat eftersom hans dröm vara att bli en kock när han var liten. hasse gillar även att köra bil eftersom han far var en bil leverantör. hasse är väldigt känslo lös efter hans bil olycka. efter hasse var i sin bil olycka blev han inlagd på sjukhus i 4 månader under den tiden fölorade hasse sitt jobb och han tyckde att hans liv var över därefter började hasse göra en massa olagliga saker som att sälja droger och fly från polisen i ett bankrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till servern att jag spelar ut varje scenario till fullt och inte försöker förstöra för andra. jag är aktiv och positiv jag bidrar till en hög rp nivå även

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att man kan rpa ut någop som man själv inte vinner på men motparten vinner på istället t.ex att du har rånat en bank men sen kommer du ut och så e det fler polisen än rånare så man tar upp händerna och ltter dom ta än till fängelse istället för att fly

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? átt man ska ha respekt mot alla, Man får inte döda/skada någon helt random som du inte är i RP med det heter random death Match. cop baiting att man håller på framför polisen för att fö deras uppmärksamhet. metagaming att man anmvänder info som man inte har fått tag i rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? typ 4 månader

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna och AI skrivet

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka