Nekad LOLPLUTT | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOLPLUTT

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Borz#4299

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00 till 00:00 alla dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 500 h har varit medlem sedan sommaren 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1004374260304846990/1004390435537572020/unknown.png 9 dagar

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som hjälper servern genom att vara en förlängning av staff. En servervakt har inte lika mycket makt som en staff men en servervakt underlättar för staffsen så de inte behöver ta hand om onödiga saker som bara är jobbigt som att folk lallar. Så att staffsen kan ta hand mer allvarliga saker. Så en servervakt är någon som gör det lilla så staffsen kan fokusera på de större sakerna

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag borde bli staff på grund av att är mycket aktiv. Jag har också varit servervakt förut så jag vet hur man ska ta hand om olika situationer jag känner också många som är servervakt och de har berättad hur de tänker. Jag kan ju också på grund av att jag varit sv hur alla kommandon funkar och när man ska använda dem. Jag är också bra på att använda min sv för att lära folk hur man rpar bättre. Som till exempel en gång när någon inte lyssnade på mig i ig och i ooc att gå in i /e surrender i ett scenario så jag kicka han och när han kom in så kunde han göra det så jag lärde honom. Jag försöker också lära mig från andra servervakter.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Det är en person som vet mycket mycket om rp och kan reglerna såklart. Så att de kan göra de rätta i alla situationer. Såkklart ifall det blir fel så ska man också kunde lära från sina misstag detta är extremt viktigt enligt mig. Man borde också vara ansvarsfull då man får mycket makt så då måste man kunna ta ansvar så att man inte abusar sin makt. En annan viktig sak som man ska kunna är hur man ska få personer att lära sig från bannsen så att de inte begår samma misstag igen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är när man använder sina perms på fel sätt som att reviva sina vänner bara för att de är vänner. Eller att man bannar någon för att vinna ett scenario. Eller ifall man revivar någon under scenario bara för att vinna eller för att man inte orkar ta någon till sjukhus eller ge den personen vård. Så man ska inte använda permsen för att man är lat och vill skippa scenario eller vinna scenarion detta är korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka