Accepterad lolpappa | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolpappa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029462169/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex florens

Vad är ditt discord namn? kinghaak#8269

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 1995

Berätta om din karaktär. Frippe är 26 år gammal. Han har haft en väldigt tuff bakgrund som liten. Han blev konstant mobbad hela lågstadiet och högstadiet för hans längd och klädstil. Så han vågade inte och orkade inte gå i gymnasium. Sedan så har han vart på gatan hela stunden sen dess. Han fick inte heller något stöd av sina föräldrar. Hans mamma va alldrig där hon såg på honom som ett avskum och hans pappa var alkolist. Han kunde inte heller ta kontakt med sina nära och kära för att han inte hade någon mobil alls. Men nu står han i hopp om nya möjligheter och en ny chans i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar med positiv energi och bra rp. Jag vill också kunna utveckla min rp i olika scenarion. Jag är också väldigt driven framåt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt unik och populär svensk server. Den är också strikt vilket jag gillar. Den har väldigt gött folk och bra staffs. Jag gillar också att Unive har så många yrken, fordon och gäng. Jag har också sätt många twitch streamers i massa olika scenarion som verkar vara spännande och roliga.

Hur hittade du Unive? google-youtube tiktok va den som slog mej först

Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle hoppas på å bli en del av spelets gäng- sedan bygga mej upp till toppen hoppas får man väll göra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att utveckla min rp och ha kul. När jag utvecklar min rp då utvecklar jag samt andras vilket är bra för att höja rp nivån på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har inte spelat rp på väldigt länge så det är bara unive som gäller

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka