Accepterad Lolllllll | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fake Mannen

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Fake Mannen11

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Falk och är från danmark och är ursprungen från Nigeria.
Han bor i Skåne. Han är 24 år gammal och går i Skåne uneversitetet. Han är väldigt smart för att vara 24 år gammal. Han pluggar till att bli Advokat och hjälpa till i staden och hjälpa många personer. Han kommer plugga till advokat i 5 år till så att han får en bra utbildning och kan försörja sin familj som har haft en fattig barndom. Abdi försöker hjälpa till dem mycket. När abdi var liten så hade han inte en bra barndom de var väldigt fattiga så abdis föräldrar kunde inte köpa han leksaker. Han har ett intresse av Bilar och motorcycklar. Jag hoppas när jag blir medlem så att jag kan gå och bli advokat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med den bästa rpn samt så mycket bra social rp nivå som jag kommer att kunna utveckla i varje scenarion så att jag lär mig mycket så att jag blir erfaren i unives rp. Samt när man är medlem så betyder det att man slå personer och få jobb på typ polisen eller mekonomen eller Brandman då behöver man riktigt bra rp nivå för att kunna göra det så roligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså enligt mig så i ett scenario så får man aldrig c logga! Men även om du vinner eller förlorar scenarion så ska du ha en rolig RP nivå! Att ibland förlora scenarion är okej om du har roligt så spelar det ingen roll

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fair rp: Om någon riktar så måste du vara rädd. Rdm dödar någon utan andledning. Mer kan jag ta i intervjuen!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem innan och vet hur man ska rollspela bra och socialt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka