Nekad Lolle_138 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199513596626/

Ditt Hex-ID: 11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? Lolle138

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 223454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är väl medveten om att man bannade mig pga att jag använde mig av en tredjeparts mjukvara som gav mig fördel i vissa scenarion. Finns ingen mer detaljerad förklaring kring detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev tillkallad till support av Moezz om jag inte minns fel. Han ville prata om ett scenario som utspelade sig dagen innan där jag dessvärre använde mig av en tredjeparts mjukvara vilket är oerhört korkat. Han visade bevismaterialen och förklarade för mig att grova åtgärder skulle tas. Sen blev jag bannad. Återigen ingen över detaljerad förklaring behövs då det var en ganska simpel process.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var långt ifrån en felaktig ban, snarare klockren. Åtgärderna som togs var i högsta grad och jag har definitivt lärt mig att detta aldrig ska ske igen. Bevismaterialen som plockades fram stämde 110% överens med mitt regelbrott och jag står för mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en väldigt liten ban historik där de flesta bans som lagts varit felaktiga. Självklart fick jag majoriteten av avstängningarna under min första tid på Unive, det var även min första RP-server jag lirat på så en del slarviga regelbrott såsom halv ooc och liknande uppkom. Däremot inget grövre. Jag lärde mig ganska snabbt efter dessa klantiga bans och skulle säga att jag utvecklades till en ganska duktig rollspelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns bara en sak man hade kunnat göra annorlunda och det är att använda hjärnan. Jag vet helt ärligt inte vad som pågick i min skalle när jag bestämde mig för att slänga in en tredjeparts mjukvara. Som sagt så har jag definitivt lärt mig otroligt mycket efter dessa månader jag varit bannad och kommer ALDRIG att begå något liknande igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda hjärnan och tänka sunt. Att använda en tredjeparts mjukvara är så jävla lågt och förstör rollspelet för alla runtomkring dig. Kort men klockrent svar är att jag lärt mig att ej vara efterbliven och tänka steget längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Mod på servern är inte så smart
Stämmer, har verkligen tänkt igenom mina dumma beslut under dessa månader som jag varit borta och jag känner mig både redo och taggad för en andra chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka