Nekad Lolle_138 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199513596626/

Ditt Hex-ID: 11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? Lolle138

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 223454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JJag vet med säkerhet att jag blev bannad pga att jag använde mig av en tredjeparts mjukvara. Finns inga andra förklaringar än det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt, blev tillkallad till support där vi diskuterade och jag fick se bevisen från Moezz. Efter det avslutades ärendet och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, en klockren ban som jag definitivt förtjänade. Är man så dum att man använder sig av en sådan mjukvara bör man skickas utan förvarning så förstår 100% varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en väldigt liten ban historik med endast 3 tidigare bans varav 2 var felaktiga och togs bort. Har alltid tagit lärdom av mina bans och diskuterat med staffs om hur jag ska kunna utveckla min RP i framtiden. Har defintivt tagit lärdom av denna ban och inser nu hur bra Unive faktiskt var. Man underskattade tiden man hade på servern och kastade bort allt på rent utsagt skit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inget annat svar än att skita i tredjeparts mjukvaror helt. Finns inget mitt i mellan utan endast svart eller vitt. Antingen rätt eller fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet, har lärt mig att aldrig använda förbjudna tredjeparts mjukvaror och att Unive betyder väldigt mycket för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka