Nekad lolle138 | Ban Överklagan [smokzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolle138

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/lolle138/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? lolle138

Vem var det som bannade dig? smokzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-01 195501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår självfallet att smokzy valde att banna mig för mitt dåliga agerande i ett scenario där flera av mina polare satt i problem med polisen. Jag fritog mina polare genom att rikta vapen mot polisen i fråga och han släppte därefter alla, det gick smidigt och felfritt. Däremot fick jag i support reda på att detta var ett regelbrott vilket var en nyhet för mig då detta var tillåtet förr. Därav kan jag tycker jag att det var onödigt att lägga in grov copbait som en av anledningarna till min ban. Fearrp förstår jag då jag även fast polisen hade använt sig av varningsskott ändå åkte dit igen för att frita mina kompisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fått höra att jag skulle bli bannad av smokzy i support och han sa att bannen skulle placeras lite senare. Efteråt stod jag och pratade med andra gängmedlemmar i gänghuset när jag plötsligt blev bannad i hela 15 dagar. Runt 10 min efter detta såg jag att jag blev utskickad ur krim discorden och att alla mina roller var dragna i vanliga discorden vilket inte framkom i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men heller inte en 100% rätt ban i mina ögon. Jag förklarade tydligt att jag gjort liknande scenarion och då klassades det inte som regelbrott men detta var något som inte togs hänsyn till vilket är lite trist men ändå förståeligt. Annars var bannen bra, jag gjorde fel och får stå för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid tagit lärdom av mina bans och har aldrig blivit bannad för något liknande. Några av mina tidigare bans har varit från min första tid på Unive där en del klantiga regelbrott skedde men jag tog lärdom ganska snabbt. Resterande bans har jag också tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle definitvt tagit polisens varningsskott seriöst och värnat om mitt liv men tyvärr var inte det fallet och jag får stå mitt kast. Finns inte mycket annat jag skulle kunnat göra då detta var ett ganska simpelt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid värna om mitt liv och det är något man alltid bör bära med sig under tiden man rollspelar. Varningsskott från polis måste tas på allvar och det är något jag kommer tänka på i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka