Nekad lolle138 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolle138

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/lolle138/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? lolle138

Vem var det som bannade dig? G1ory banna men Pontus låg bakom beslutet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-02 002719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen jävla aning. Jag kan fan inte ansluta till servern utan att bli bannad nu för tiden. Jag har fan inte med mening sökt upp en gängmedlem och hetsat! Och när dem börja skjuta åkte jag efter dom för att lösa det socialt men det var väl ett regelbrott. Rikitgt jävla löjligt att banna bara för att.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vetefan skulle in o tjöta lite på servern när jag ser att jag e bannad 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klart som fan det var. Vet inte hur detta ens kan misstolkas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej. Kommer nån med en taskig attityd mot mig kommer jag med en tillbaka. När man dessutom börjar skjuta så försöker jag lösa det socialt med det är väl emot reglerna nu för tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Fan heller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du är inte krim, och åker efter kriminella som precis skjutit emot dej? Det är både Fearrp och suntförnuft. Och eftersom du inte kan förstå varför jag banna dej så kan jag tyvärr inte godkänna denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka