Accepterad lolle138 | Ansökan till Servervakt [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lolle138

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad heter du på discord? lolle138

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv många timmar om dagen, dock varierar detta från dag till dag men i snitt är jag väldigt aktiv. Helger är jag också aktiv många timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan juni 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skärmbild 2023-10-01 121817.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till att omgivningen har en bra RP. Dvs om någon står och slår ihjäl allt och alla vid sjukan skall jag använda mina SV perms och banna personen. Man underlättar helt enkelt arbetet för staffs och täcker upp dom delar där staffs ej kan närvara.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV då jag känner att RPn på senaste varit lite för lallig. Slagsmål vid sjukan, piren osv. Det måste motverkas. Att man dumpar sina trasiga bilar mitt i vägen har också blivit en stor trend och där kan jag hjälpa till och DVa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption samt abuse kan bl a vara att man ressar under pågående skott scenario för att vinna eller att använda toggleid för att se vart motparten befinner sig i en skottlossning. Alltså om man använder sina sv perms för att få fördel i scenario är det abuse.

Tillbaka