Nekad lolipopcandyshop | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexG666

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199197415167/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexG#5223

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Bert Göran är 61 år gammal och har gått igenom många saker i sitt liv. t.ex. när Bert var 10 år gammal så fick han ett husdjur en hamster och en vecka efter han fick hamstern så skulle hans föräldrar till affären efter en lång stund så kom Berts mormor gråtandes och det var då Bert förstod att något var fel. Fast han följde med sin mormor. Någon månad efter han följt med sin mormor så fick han reda på att hans föräldrar var borta och då sket Bert i allting. Han brydde sig inte om skola,läxor och vänner. Bert är ganska aggresiv när någon pratar om hans familj. Speciellt hans mamma. Fast Bert är en ganska glädje spridande person och han har lätt för att skaffa vänner. Bert tycker om bullar och kaffe med vänner. Bert gillar korsord och gillar bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en hög rp nivå. Har varit medlem på andra servrar och jag kommer bidra med en bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en bra server med många som vet hur rp går till.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och när jag började spela tyckte jag om den mer och mer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli mycket bättre på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa mycket vänner och ett bra jobb och en fin fru.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? SVAR: Nej

Nekad, utveckla gör en ny om 24h!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka