Nekad lolenbollen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolenbollen

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965511062/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? lolenbollen

Vem var det som bannade dig? eeoisf

Bild på banmeddelande: spelet crashade ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var under arrest och på väg in i polisstationen, då kraschade spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev arresterad för att ha hotat en securitas arbetare efter att han kickade mig från jobbet. Detta ledde till min arrest och jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till 100% varför ni valde att banna mig då det såg ut som att jag försökte ta mig undan polisen. Om ni unbannar mig så kommer jag 100% gå med på att få mitt fängelse straff som jag egentligen skulle ha fått.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att t.ex. snott en polisbil när jag var nyare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte säga att jag kunde ha gjort något annorlunda då det inte var mitt fel att det kraschade, det händer ganska ofta för mig att det kraschar. Om ni t.ex. har sparade records på när folk går ut och in kan ni se att jag går in och ut mycket då jag kör på en dator med 1050 grafik kort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att sänka min grafik så att mitt spel inte kraschar. Och kanske anmäla in till admins att mitt spel kraschade och att jag inte försökte undervika arrest.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka