Nekad lolbestname | Whitelist ansökning [Mille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolbestname

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: lolbestname

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198788120770/

Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Vad är ditt discord namn? lolbestname#1160

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2006

Berätta om din karaktär. .Min karaktär heer david johansson och är 19 år, David har haft en rätt så normal uppväxt , han gillar att jobba och för pengarna han tjänar ihop gillar han att köpa och styla bilar , med andra ord älskar han bilar , han kommer vilja jobba med bialr men det kanske han ändrar sig.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag är aktiv typ så mycket jag kan , jag är aktriv minst varje dag , och jag vill vara med i erat community och rpa. och denna servern värkar skit bra. Jag trollar inte och är snäll mot polisen och andra. Jag kan filma in hackers och trollers till admins för att få dom bannade.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill ha en bra server att rp:a på och denna värkar väldigt bra , och det är inte så jättempånga som trollar och dem flesta personerna är trevliga. Jag har letat efter en server i ett tag nu och vill va med i communityn. Jag vill hjälpa communityn mot trollers och hackers

Hur många timmar har du på FiveM? typ 2 timmar

Hur hittade du Multistaden? en vän rekomenderade serven

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ej bara denna för jag vill inte spela på flera för de känns mer seriöst att bara rpa på en server.

Senast ändrad:
Uteckla varför just du ska bli Varför ska just du bli whitelistad och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

MVH Dansken
WL Ansvarig

Din ansökan har blivit nekad

Låser&arkiverar

MVH Dansken

Öppen PM
Discord Dansken#2088

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka