Accepterad Kingen mille | Medlem ansökning [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen mille

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? 3mgus3

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Nicklas larsson och han är född 1960 09 23 och är 64 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, och trevlig och gillar att prata

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nicklas växte upp i Göteborg i Sverige. Han hade en bra barndom men mycket bråk så han pallade inte mer när han fyllde 30 år så han flyttade ifrån där och flyttade till en liten stad och sen när han fyllde 50 så ville han bo i en stor stad igen så han flyttade till Borås och de var ganska lugnt där han bodde. Han har 3 syskon och han är den äldsta hans lillebror heter melwin och hans andra lillebror heter Göran och hans lillasyster heter Alicia. Och just nu när han är 64 år så är hans planer att börja jobba vanligt och inte göra små jobb så Nicklas hade tänkt att han skulle jobba med Securitas eller autoexpert och sen bara leva ett bra liv och träffa folk och skaffa vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nicklas kan arbeta och hjälpa servern och sen blir server bättre om mer folk spelar och jag har spela Ett tag nu och hade velat bli medlem/medborgare och liksom bli en uta dom riktiga spelarna och sen bara göra servern bättre, och han vet inte riktigt vad han satsar på men han satsar på Securitas eller autoexpert.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för andras skull och inte bara för sig själv och inte bara vinna liksom de andra laget måste oxå ha de rolig liksom de betyder att båda ska ha de rolig även om de gäller att nån har förlorat så ska alla fortfarande ha de roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad på vation för powergaming eller något kommer inte ihåg men de var för ett år sen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är när du använder din bil till ett vapen asså kör på nån med din bil utan anledning och RDM är när du dödar något utan andning NLF de betyder att du måste ha glömt att som har hänt efter du dog powergaming är att man ska få ont och inte bara gå där ifrån så fort man har krockat eller har ramlat. Metagaming är när du pratar med din kompis eller någon på discord och vet saker man inte vet i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat ganska länge nu på denna servern och de hade varit jävligt rolig ifall jag hade fått medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka