Nekad Lol055 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lol055

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284874742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? lol055#3198

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Olofsson och är född 1977 i januari, han är en mycket trevlig person och har ett stort intresse inom fordon. Gunnar gick i gymnasiet i Svalöv inom linjen personbil, där blir man utbildad bilmekaniker. Gunnar har flyttat ifrån sin familj pga droger så är mycket känslig inom de stadiet. Gunnar har alltid varit öppen för att skaffa en partner men inget han letar efter. Gunnar bor i en lägenhet i motellet och trivs mycket bra där bara att det ska inredas lite mer. Innan Gunnar flyttade så bodde han i Borås med sin familj men efter som hanns mamma blev mördad av sin egna bror så valde han att flytta där ifrån och hamnade här. Gunnar har aldrig varit inne i den kriminella kretsen utan håller sig utanför de kriminella. Gunnar har två bästa kompisar som han värderar guld vid namn Ahmed och Arne dem har alltid gjort massa roliga saker och gör nästintill allt tillsammans och kommer alltid så upp för varandra.

Varför ska just du bli whitelistad? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel vilket jag redan gör. Jag kommer bidra med bra medborgarskap och bra jobbinsikt. Gunnar kanske till och med kan bidra med en ny mekaniker eller bilförsäljare i stan ;D

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar servern hittills och vill fortsätta göra det fast med ett whitelistat jobb och ha tillit vid mig med whitelist. Sedan så vill jag också att gunnar ska få ha ett jobb så han kan ha en stadig inkomst

Hur hittade du Unive? Jag såg den som en rekommenderad server i en discord kanal jag är med i. Och så har jag fått ett tips från en vänn.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i min rollspel är att Gunnar ska kunna ha bra vänner vilket han redan har och en stadig inkomst så han inte åker back. Jag vill också att Gunnar ska kunna klara sig utan sin psykopat bror och inte hamna på gatan. Mitt andra mål är att det ska minskas på kriminaliteten så stan bara är proppad av knarklangare och gangsters.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på HimmelriketRP innan men inte längre för jag var bortrest sen blev jag bannad pga de. :(

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka