Nekad Lol055 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lol055

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284874742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? lol055#3198

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en hyfsat trevlig person men kan också bli mycket otrevlig om det skulle behövas. Han har ett stort intresse av fordon speciellt Volvo och Mercedes. Han bor ensam i sitt motell rum och har en bra vän vid namn Ahmed Kalifha. Min karaktär heter Gunnar och är född 1977 i juni. Gunnar ställer alltid upp för vänner och skulle kunna offra sitt egna liv om det skulle behövas. Gunnar gick inom linjen personbil i Svalöv när han gick i gymnasiet så har lite erfarenheter inom motorer, har tidigare jobbat hos mekonomen i Borlänge.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med mycket bra RP och realistiskt beteende ingame.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar servern hittills och vill fortsätta göra det fast med ett whitelistat jobb och ha tillit vid mig med whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag såg den som en rekommenderad server i en discord kanal jag är med i.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha ett bra jobb med en fin lägenhet och bra vänner. Jag vill också fixa en fin bil som jag kan ta mig fram och tillbaka till jobb med utan problem. OOC vill jag ha en mindre kriminell krets som det inte är på andra servrar där alla är kriminella.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på HimmelriketRP innan men inte längre för jag var bortrest sen blev jag bannad pga de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka