Lol055 | Medlem ansökning (murphy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lol055

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284874742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? fårpojken#3198

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilmer Persson och är 19 år gammal han blev född i koppargården i Landskrona och hade ingen bra uppväxt. Allt började med att Wilmers mamma var alkolist som gjorde att han blev misshandlad var ända dag utan undantag. Pga Wilmers uppväxt så fick han flytta in hos en fosterfamilj som hade en grabb som hette Hugo. Wilmer och hugo hittade alltid på en massa skit tex skolka från skolan, smygrökte vid tidig ålder och sköte sig inte allmänt när Hugos mamma (Wilmers foster mamma) blev av med sitt jobb så hade dem svårt med deras inkomst så Hugo och Wilmer började tjäna pengar med en fin start, dem sålde tidningar. Hugo och Wilmer börjar ta större beslut och investerade i knark så dem köpte 10g cocain som de sedan sålde dubbelt så dyrt. När Wilmer var 16år så blev han och hans bästa vän Hugo blev utslängda pga att Hugos mamma hittade knark pengarna så fick dem börja om på nytt och bo på ett internat som de betalade med pengarna som dem tjänade på droger. Just nu bor Wilmer och Hugo på ett motell i staden unive och håller på med näst intill samma saker bara att dem planerar större saker så som butiksrån och bilstölder. Wilmer har alltid älskat bilar sedan han så som minst han dröm bil är en Mercedes E63 AMG som hans fosterpappa hade (Hugos pappa) dem hade många roliga minnen och han vill uppfylla dem igen fast med hans egna version. Wilmer äger just nu en volvo 144 som han har ägt sedan 2017 som han ärvde från sin mor när hon dog. Hans mål med livet efter hans mors död är att mörda den personen som mördade henne, han har lovat sin döda mamma att de ska hända men han kommer aldrig göra sig av med sin bil som han fick av henne som sitt ända minne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel vilket jag redan gör. Jag kommer bidra med bra medborgarskap och bra jobbinsikt. Wilmer kommer också bidra med bra Roleplay :D

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har spelat på den sedan april och jag älskar den fortfarande.

Hur hittade du Unive? Jag såg den som en rekommenderad server i en discord kanal jag är med i. Och så har jag fått ett tips från en vänn.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i min rollspel är att Wilmer ska kunna ha bra vänner vilket han redan har och en stadig inkomst så han inte åker back. Jag vill också att Wilmer ska kunna klara sig utan sin mor och inte hamna på gatan. Mitt andra mål är att Wilmer ska ha ett bra liv och roligt liv i Unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skaffa ett fint hus som han och Hugo kan leva i och ha riktigt bra kvällar tillsammans utan att behöva jobba hela tiden som förut.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Tillbaka