Nekad Lol055 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lol055

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? fårpojken#3198

Hur gammal är du? 14år

Hur många timmar har du på Fivem? 1700+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att jag borde bli chef eftersom jag har på flera andra serverar varit chef på trygghansa samt annat, jag kommer även att arbeta väldigt mycket och spendera tid på att anställa, dessutom kommer jag även att arbeta en del och välja en bra biträdande chef som kommer passa perfekt för detta arbete. Eftersom jag har mycket chef erfarenheter tror jag inte det lär bli några fel med att hantera detta arbete på ett bra sätt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på trygghansa i andra städer. Och spenderat väll mycket tid på att anställa samt arbeta. Så jag har rätt många erfarenheter. Samt om det är till ngn tillit så har jag varit chef inom mäklarfirmor i några andra städer tex himmelriket RP och något annat smått och gått. Jag är ingen som tar det arbetet sedan lämnar det dagen efter utan jag håller i mina arbeten så som mina anställda.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gunnar Olofsson och är född år 1977 i januari han blev född i koppargården i Landskrona och hade ingen bra uppväxt. Allt började med att Gunnar mamma var alkolist som gjorde att han blev misshandlad var ända dag utan undantag. Pga Gunnars uppväxt så fick han flytta in hos en fosterfamilj som hade en grabb som hette Eddie. Gunnar och Eddie hittade alltid på en massa skit tex skolka från skolan, smygrökte vid tidig ålder och sköte sig inte allmänt när Hugos mamma (Gunnars foster mamma) blev av med sitt jobb så hade dem svårt med deras inkomst så Gunnar och Eddie började tjäna pengar med en fin start, dem sålde tidningar. Eddie och Gunnar börjar ta större beslut och investerade i knark så dem köpte 10g kokain som de sedan sålde dubbelt så dyrt. När Gunnar var 16år så blev han och hans bästa vän Hugo blev utslängda pga att Eddies mamma hittade knark pengarna så fick dem börja om på nytt och bo på ett internat som de betalade med pengarna som dem tjänade på droger. Just nu bor Gunnar och Eddie på ett motell i staden Unive och håller på med näst intill samma saker bara att dem planerar större saker så som butiksrån och bilstölder. Gunnar har alltid älskat bilar sedan han så som minst han dröm bil är en Mercedes E63 AMG som hans fosterpappa hade (Eddies pappa) dem hade många roliga minnen och han vill uppfylla dem igen fast med hans egna version. Gunnar äger just nu en volvo 144 som han har ägt sedan 2017 som han ärvde från sin mor när hon dog. Hans mål med livet efter hans mors död är att mörda den personen som mördade henne, han har lovat sin döda mamma att de ska hända men han kommer aldrig göra sig av med sin bil som han fick av henne som sitt ända minne.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 5 timmar om arbetet/uppdraget blir mitt då har man iaf ngt att göra i staden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag kommer denna servern har stått i mitt hjärta sedan april.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope det gör jag inte och kommer inte att göra!

Har du läst våra Regler? Japp!

+rep bra ansökan, och jag har RP:at mycket med dig och alltid haft roligt utan problem utav regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka