Accepterad lokexzl | Ansökan till Servervakt [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokexzl

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? lokexzl#1750

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar är jag online runt 2-4 timmar och helger är jag online runt 4-10 timmar
Måndag 17:00-21:00
Tisdag 16:30-21:00
Onsdag 16:00-19:00
Torsdag 17:00-21:00
Fredag 16:30-01:00
Lördag 13:00-01:00
Söndag 13:00-19:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan November 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1665425824271.png Man kan räkna bort 4:an då den var när jag var servervakt för typ ett år sen och bannade en person, sen skulle han få förlängd ban och då råka dom skriva in fel id.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en hjälpande hand till Staffs kan man säga. Man ska spela som en helt vanlig spelare och inte åka runt och leta efter personer och banna.
Man ska ta hand om andra spelare och vara hjälpsamma, till exempel om en ickemedlem kommer till Lindroths och frågar om jobb men inte är medlem och jag skriver i lokal ooc att han måste vara medlem för att jobba här, och han säger - Du skrev att jag behöver vara medlem hur blir man det? Så kickar jag honom och förklarar vad han gjort fel och hur han blir medlem.
Men ett annat scenario, om en person springer runt på torget och lallar, skriker osv, så svbannar man dom och skriver anledning lall, sen förklarar man vad personen har gjort.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att det är mycket lall och regelbrott som bryts. Jag har också erfarenheter sedan tidigare.
Det händer mig typ hela tiden att folk kommer fram och börjar lalla eller slås och sådant, och även om man försöker göra bra scenarion så går det ibland inte då det ibland kommer folk som förstör allt. Jag vill få bort folk som förstör så det blir roligare att rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina servervakt perms på fel sätt. Till exempel om man använder sina roller för att vinna scenarion genom att reviva sig själv eller sina kompisar. Det kan också vara att en person kommer fram och rånar en men man kickar dom för att man inte vill förlora något. Det är helt enkelt när man använder sina roller för makt.

Du måste ta din intervju innan 48 timmar. Om du inte har möjlighet till det kontakta en sv ansvarig så tar dom fram en åtgärd för de problemet.
Tas inte din intervju i tid så blir du nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka