Inaktuell Loketoke | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Loketoke

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? philip

Vad är ditt discord namn? deccayyy

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl svensson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,självgod, spänd,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl Svensson, uppvuxen i Sverige, har format honom till en person som är social, respektfull och charmig. Han har en stark disciplin och värdesätter vänskap högre än pengar och makt. Karl är lojal, eftertänksam och tänker alltid innan han talar. Hans framtidsplaner är att bli mekaniker, samtidigt som han vill träffa många nya människor och ha roligt. Han strävar efter att skapa starka relationer, utvecklas som person och bli någon andra kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hans framtidsplaner är att bli mekaniker, samtidigt som han vill träffa många nya människor och ha roligt. Han strävar efter att skapa starka relationer, utvecklas som person och bli någon andra kan lita på.
Jag kan bidra med seriös och välgenomtänkt RP där fokus ligger på att ha roligt och bygga starka vänskaper, snarare än att jaga pengar, bilar eller makt. Jag strävar efter hög kvalitet i mitt rollspelande med genomtänkta scenarion och realistiska interaktioner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag lägger stor vikt vid att skapa och utveckla goda relationer inom spelet, samtidigt som jag alltid respekterar serverns regler och dess staff. Mitt mål är att både utveckla min egen RP-nivå och bidra positivt till serverns helhet, med tydlig och respektfull kommunikation tillsammans med communityn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att alla ska ha roligt och att man inte enbart fokuserar på att själv vinna varje scenario eller att bara den egna sidan ska få ut något av det. Istället handlar det om att utveckla sin RP så att även motparten får en bra upplevelse och möjlighet att “vinna”. Att spela för allas bästa och bidra till en rolig och rättvis helhet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft. meta, vdm, rdm, backseat. NLR,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Prioriterar seriös och kvalitativ RP framför pengar och makt.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom Du hade redan en ansökan uppe

Tillbaka