Nekad LOKESNOKE123 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LOKESNOKE123

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? LOKE HULTGREN

Vad är ditt discord namn? LOKE__BOO#9719

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Alexander Bär när han föddes va hans mamma och pappa där och vid 5 års åldern gick Alexs pappa bort av en tumör det gjorde alexs liv sorligt så när han fyllt 8år flytta han och hans mamma till stan där började han i lörnskolan där började han umgås i centrum där så lärde han känna de äldre grabbarn och dom började tvinga på alex att göra olika jobb typ lägga en påse här och där men när alex fyllt 17 år fick han en epa som va grå det va en volvo den kallade han lisa sen den dagen har alex fått intresse oss bilar och hans dröm blev att jobba på Mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Spelat på mycket andra servrar såsom en server som heter relax. Denna server tror jag kommer vara perfekt för mig eftersom att den verkar väldigt seriös, jag kommer bidra med bra roleplay samt att få en riktigt bra poliskår om jag lyckas bli polis igen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive Genom tiktok och sen sa jag till min kompis att vi skulle testa detta och då hade han redan gjort de så han bara visade mig hur man kom in och gjorde ett konto

Nekad.
Anledning: Utveckla: Berätta om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka