Nekad Lokemannen11 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokemannen11

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke carlqvist

Vad är ditt discord namn? Lokemannen11

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robban krita 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, eftertänksam, envis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Robban krita och är 25 år gammal. Han har inte det absolut bästa förflutna då han inte varit speciellt nöjd med tidigare städer han bott i, dock så växte han upp som liten i just unive staden. Hans absolut största dröm och önskan är att flytta tillbaks och återvända till den staden han en gång bodde i. Hans största mål är att skaffa jobb men inte vilket jobb som helst utan att bli en professionell bilmekaniker ( stadens bästa ) och på så vis bidra till staden positivt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en superbra och städad rp som kommer vara godkänd vid alla olika typer av scenarion. Jag har spelat på servern sedan 2021, men jag tog en paus 2023 på grund av privata skäl, men nu satsar jag på ytterligare en bra framtid på servern med en som sagt bra och städad rp utan några onödiga bans eller klagomål! Jag vill genuint hjälpa servern till att bli en bättre role play server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna utan att man ska försöka spela för “ RPandet “ och inte för att bli så stor och mäktig som möjligt. En rp på det viset kommer endast leda till en tråkig stämning då alltid någon från något håll blir missnöjd. Om man bara istället håller det städat och spelar för rp, så kommer det bli 10x roligare för båda parterna och inte bara för 1!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? O ja flera gånger lärde mig att man inte bör göra det för då blir man bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- att döda någon utan ett grundläggande scenario. Combatlog- Att man medvetet undviker ett scenario genom att tex lämna serven. Lokal ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att försöka göra servern så rolig som möjlig för alla och mig själv och kommer fortsätta spela på denna fantastika server

Hej @Lokemannen11
Eftersom ditt discord konto inte är 6 månaders gammal så är det ett krav för dig att Verifiera med bankID för att vi ska kunna försätta med din ansökan och ta dig vidare till muntlig intervju. Du får 24timmar att göra det annars nekas din ansökan automatiskt.
Vänligen svara på detta när du har löst det."

Nekad
Anledning: Inte kompletterat det vi skrivit.

Du är välkommen att ansöka igen när du gjort detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka