Nekad Lokemannen | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? lokeboi_

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: bild_2024-04-03_195618465.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag ej rpade på skador efter en grov krock vilket ledde till att jag blev temporärt avstängd från Unive Roleplay i totalt 4 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bilen med mina fina vänner Staken och Kulan sedan när jag var inne på discord så körde staken över en spikmatta som gjorde att staken förlorade kontrollen av fordonet och körde in i en vägg och flög sedan flera meter. Och då rpade ingen av oss på skador som var väldigt låg rpa nivå vilket ledde till en ban för alla i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt därför att det är mitt ansvar att vara beredd på att rpa det är också nästintill omöjligt för Harry att veta om jag talar sanning när jag säger att jag var urtabbad. Annars hade ju alla som blev bannade för powergaming kunna säga att de var urtabbade. Därav tycker jag att Harry gjorde ett korrekt beslut att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad ganska många gånger så jag har lärt mig väldigt mycket av mina misstag. T.ex. att man ska vara 100% säker vem man skjuter, man ska inte köra för fort i stan eller att man inte ska heta olämpliga saker på steam.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara i tabbad och skrivit /me och rpa muntligt på skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är väldigt viktigt att vara itabbad och vara beredd på att rpa hela tiden för en så hög rp nivå som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

11 tidigare bans de senaste månaderna. När ska du lära dig att inte göra regelbrott. Gör en ny om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka