Nekad Lokemannen | Ban Överklagan [alle123]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? Lokemannen__

Vem var det som bannade dig? Alle123

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-17 000550.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag hade ett oerhört olämpligt namn på steam som definitivt inte håller standarden på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tillbaka till datorn efter att mina kusiner hade åkt hem och under tiden lät jag dem spela crabgame på min dator medans jag satt nere med familjen. Och under den tiden hade snorungarna bytt namn på steam till något mindre barnvänligt. Sen när de hade åkt hem gick jag in på unive och rpa vid gänghuset och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är 100% korrekt, staffsen gjorde helt rätt att banna förstår helt varför de gjorde det hade själv gjort exakt samma sak om jag vore staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag blev bannad åkte jag dit för powergaming då jag inte rpade på dsync vilket man ska göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade mest otur att jag fick snorungar till kusiner men jag hade kunnat dubbelchecka vad jag hette på steam innan jag gick in på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte riktigt vad jag ska lära mig har redan koll på detta. Väldigt uppenbara regler bara att jag har otur.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka