Accepterad LokeHoax | Medlem ansökning [Malteeelök]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LokeHoax

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198344780610

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Hoax#0502

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus, Marcus har haft en mörk bakgrund där han i redan tidig ålder hittat dåliga intressen där han började hänga med fel folk och hamnade i onödiga problem, som droger alkohol, bråk, skulder och andra problem. Marcus satt i ungdomsfängelse som ung pojk, och åkt in och ut från kåken i några år. Men tillslut insåg Marcus att han måste försöka lämna det livet bakom sig, för att hamna på banan igen och starta om livet från nytt. Marcus flyttade då till en ny stad där han tänkte att han kunde starta allt på nytt. Till en början så fixar han till sig ett jobb så han kan överleva. Marcus har fortfarande problem med sina alkohol problem och går mycket ut på krogen, där han snabbt träffar fel folk och tar dumma beslut nör han är onykter. Så så snabbt det gick var Marcus inne i samma veva igen där han början träffa fel folk igen ute på krogen. Männen som han börjat hänga med erbjuder Marcus att känna snabba pengar genom att börja sälja lite för dom. Marcus accepterar erbjudandet eftersom han inte har någon lyx lön på sitt nya jobb, dum som han är svarade JA och började sälja. Till en början gick det bra för Marcus, pengarna rullade in och han kunde gå ut på krogen varje helg och unna sig utan att behöva tänka på några pengar, Marcus blev mer och mer populär han var en bra säljare och han var tuff också, han stod alltid upp för grabbarna i gänget och var alltid med på allt och körde alltid ''all in''. Ju längre tiden gick desto mer makt fick Marcus i detta gänget. Marcus har problem med andra knark gäng och har folk ute efter sig. Marcus är ute på hall is och det återstå att se hur det går för honom med alla problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kompisar som spelar på den som har tipsat om den. De säger att det är en bra server, jag letar efter en bra och seriös server och hoppas på att unive är det rätta för mig som vill spela seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt som ungefär i föra frågan vill jag hitta en bra server som mina kompisar tipsat om eftersom de spelar på den själva.

Hur hittade du Unive? Tips från polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul. skapa bättre RP och få andra att ha det roligt som RP spelare och samma för mig själv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra med bra RP och ha så roligt som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Godkänd efter muntlig intervju! Välkommen
:unive:

Tillbaka