Nekad lokeeee | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokeeee

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? lokemickael

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse ohlsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär vill bli polis osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I FiveM sammanhang och RP generellt betyder att spela för motpartens vinst ungefär att du inte alltid ska försöka vinna själv, utan i stället bidra till ett bra, trovärdigt och roligt rollspel för alla inblandade även om det innebär att din egen karaktär förlorar i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar och Undvik hot och utpressning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har ej något att tiil lägga

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?, Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag skriver de här bosse vill bli kriminell skrev fel förut men aja och han lever med sin mamma och pappa och har inga syskon och hans husdjur dog för tre dagar sen, jag kan bidra till att vara en trevlig person som gillar, rdm är när du dödar med vapen utan andledning, vdm är när du använder din bil för att döda något, respekt att du visar alltid respekt mot andra medlemmar, sååå elr

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär", "Vad kan du bidra med till serverns RP?".

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka