Inaktuell Lokee | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokee

Icke Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407999289/

Ditt Hex-ID: 11000011aafdf39

Vad är din discord tagg? Lokee#9999

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permanent bannad från servern. för läcker personlig information när det var min polare "crubz" som gjorde allt dumt och jag knappt var inblandad förrens personen som fick oss bannade började skriva massa saker om mig och min familj. Jag och crubz har bild bevis på allt :)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fattar att crubz blev bannad för han skickade en bild på personen när han var mindre men innan crubz skickade en bild på honom så skickade han en bild på crubz, ochså bild bevis. och så sa självklart personen att han kände "Al3x" och han skulle banna oss åt han. Har ochså bevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sitter i en dc grupp där jag blir invitad för han som fick oss bannade höll på och var elak mot min vän crubz så jag försvarade honom och då börjar personen direkt med påhopp, hot mot mig och min famlilj har ju bevis på detta med tycker det är riktigt tråkigt att ngt sånt här sker och att dom blacklistar mig för att inte jag ska kunna skicka mer bevis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG då det inte ens var jag som förtjänade en ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting men antagligen lämnat gruppen när jag blev invitad. Vill ju inte att ngn random grabb säger att min polare borde avrättas och kallar honom massor med fula saker. Och om våra familjer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för vad ska jag lära mig av detta? Att al3x bannar folk för att min polare bråkar med hans?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

@Philip320 vill visa alla bild bevis då jag ska motbevisa alltihopa och jag inte förtjänar detta ngnstans

problem löst då philip löste detta ni kan gärna låsa denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka