Accepterad Lokeboi | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Ditt discord namn: lokeboi_

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + permanent ban

Vem/vilka tog beslutet? @Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Därför att jag sköt en staff i noclip.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig eftersom att jag inte använder mig av fusk. I klippet så är jag i ett Skott scenario i Sandy där motparten springer upp vid sidan av en kulle. Då skjuter jag ner ena personen och skjuter sedan mot den andra. I scenariot använder jag mig av en smg som skjuter väldigt fort och har en del recoil. Så när jag skjuter på personerna så dyker siktet upp väldigt mycket. Samtidigt som jag är en väldigt bra bit ifrån dem som gör att skotten åker väldigt högt upp i luften och träffar en staff i noclip. Samtidigt som detta händer är det en staff som speccar scenariot vid namn Vossy, som står över personen jag skjuter på då är det inte lustigt att skottet träffar staffen när jag sprejar eftersom vapnet även har spread och inte bara recoil. Efter scenariot drog Vossy in mig i support så fick jag skärmdela, visa mina klipps och skjuta brevid vossy's huvud. Då var det inget och jag fick ingen ban. Men efter 12 timmar blir jag bannad ändå av Toris. Hade jag använt mig av aimbot hade träffat flera skott på vossy eftersom som att jag sprejade och inte bara 1. Jag borde även ha dödat de andra personerna direkt när jag skjöt på det flera gånger tidigare i scenariot. Jag borde även ha träffat headshot om jag skulle använda mig av fusk men det gör jag inte. jag missar flera skott sedan träffar jag han i benet. Jag tycker inte att ni borde ta sånna här beslut om ni inte är 100% säkra utan är tveksamma och behöver ta in mig i support flera gånger. Sedan blir jag väldigt besviken att jag inte får en chans i support och berätta mer från mitt perspektiv och komma med motargument till era anklagelser.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jIWIlnwagSPIL3Gdx?invite=cr-MSxDZmQsMzQ1MjcyMDUxLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Anti-cheatet borde även fått upp klipps när jag "lockar" vilket det inte har fått därför att jag inte fuskar.

Senast ändrad:
Jag köper din motivering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka