Nekad Lokeboi | Ban Överklagan [Savage/Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? Lokeboi_

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-16_202318221.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag skickade en bild på ett banmeddelande från staff dcn och för att någon skickade en bild på analytikern i våran dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget märkvärdigt hände innan jag blev bannad fick en tagg i staff dcn sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är både korrekt och felaktig. Jag har läckt information från staff-dcn eftersom jag skickade en bild på Liam00s banmeddelande och undrade vad han hade gjort. Detta var väldigt dumt av mig, eftersom det tydligt anges överallt att all information ska hållas inom staff-dcn. Jag insåg inte allvaret i situationen och förstår nu att jag gjorde ett stort misstag.

Men jag vill tydliggöra att jag inte har doxat någon. Det som hände var att Timpa skickade en bild på en person som senare visade sig vara analytikern. Han informerade inte om vem personen var; han skickade bara en bild på vad jag trodde var en slumpmässig person. Eftersom jag inte satt i VC med honom vid tillfället, hade jag ingen anledning att tro att bilden var något annat än en oskyldig delning.

Tyvärr ledde denna händelse till att alla i våran blev bannade, inklusive Zorren, som tidigare var delägare på Unive. Jag tycker att detta är orättvist och överdrivet, särskilt eftersom det endast var Timpa som begick själva doxningen. Att straffa alla för en persons handlingar skapar en känsla av orättvisa och kollektiv bestraffning. Om en liknande situation hade inträffat i exempelvis Lextys dc, hade ni förmodligen inte bannat alla medlemmar, eftersom de flesta inte skulle kunna påverka eller ens vara medvetna om att en doxbild delades.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fearrp då jag körde iväg med min bil när jag var under pistolhot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skicka information från staff-dcn var ett otroligt korkat och onödigt misstag av mig. Jag borde ha vetat bättre och respekterat reglerna. När det gäller bilden som delades vet jag inte hur jag skulle undvikt situationen. Timpa skickade en bild på en person som visade sig vara analytikern. Jag trodde att bilden var helt slumpmässig eftersom jag inte satt i VC med honom vid tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att all information skall hållas inom staff dcn och att ingen ska läckas för att då blir det konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka