Nekad Lokeboi | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? Lokeboi_

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-24 022506.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att min vän skickade en doxbild i min dc och eftersom att jag inte tog åtgärder trodde staffs att våran dc var en dox dc vilket den inte är, kan skärmdela dcn i support om det skulle hjälpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget märkvärdigt hände innan jag blev bannad fick en tagg i staff dcn sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel eftersom att jag inte raderade bilden därav är bannen korrekt. Därför att man kan se det som att jag har medhjälpt eller uppmuntrat doxingen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att jag låg i bakluckan under ett skottscenario då lärde jag mig att man ej får ligga i bakluckan. Har blivit bannad för pwg då lärde jag mig att man it ska köra på berg och kullar med en bil som inte är byggd för offroad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat radera bilden och ta ett snack med personen som skicka bilden att det är riktigt lågt att doxa någon och att det inte hör hemma i våran dc. Jag ångrar väldigt mycket att jag inte gjorde det istället och vill be om ursäkt till Analytikern att jag inte gjorde något åt situation. Men tyvärr kan jag inte kontakna honom och be om ursäkt eftersom vi inte har några gemensamma dcs. Jag hoppas att vi kan lägga detta bakom oss och vill återigen be om ursäkt för det som har hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska göra allt man kan för att förebygga doxing eftersom att det inget någon vill vara med om. Och försökra hindra det så mycket som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka