Accepterad Lokeboi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeboi

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198270988267/

Ditt Hex-ID: 110000112853feb

Vad är din discord tagg? lokeboi_

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-16 184315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att vi ej drog ut på scenarion och istället gjorde det så snabbt som möjligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde runt och plocka områden sedan såg vi en tjej på en hoj vi kände igen sen tidigare eftersom att vi har krig mot de. Då bestämde vi oss för att köra efter dem och en kort stund efter så körde de in i en vägg. Och då tog vi chansen att råna dem fort därför planen var att vara diskret och göra det snabbt in och snabbt ut. Därefter körde vi därifrån och en kort stund efter blev jag kallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är korrekt eftersom att vi inte kidnappa dem och drog ut på scenariot. Utan gjorde scenariot väldigt kort draget istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming då jag skrev skrapsår istället för skottskada för att undvika att polisen skulle ta mitt vapen vilket också var en 100% korrekt ban och har sedan dess aldrig ljugit i /sme igen....

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat kidnappa dem och gjort så långt scenario som möjligt och dra ut på det för att ha så social och hög rp som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man alltid ska göra scenariot så långdraget som möjligt och kidnappa istället för att bara råna så att scenariot blir roligare för motparten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka