Nekad Loke_swe3000 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke_swe3000

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gffv-gffp/kbnrhhbf

Ditt Hex-ID: steam:1100001433e433a

Vad är din discord tagg? Frantixze#4236

Vem var det som bannade dig? Kanpka

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skriver i OOC för att undvika ett scenario.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev i OOC när jag var död och det såg fel ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad utav en polis sen så råkade jag krocka utan bilbältet så jag åkte ut och dog. Sen gick han fram till mig och kolla puls och allting, sen så bar han in mig i polisbilen för att köra mig till sjukhuset. Sen krockade han typ 28 gånger eller någonting och jag bara vad gör du? Och jag skrattade i OOC. Sen när han gick ut ur bilen så spawnades jag från motorvägen till sjukhuset där han stog och höll i mig och då förstod jag att det var dsync bara så jag skulle skriva aha skoja bara men fick en ban på 2 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var ett missförstånd då han trodde att jag skrev i OOC till min vinst i scenariot. Men för mig så var det dsync och han bara studsade fram och tillbaka på motorvägen mellan väggarna och hoppade på berg och allting. Så jag skrev typ ahahah vad gör du typ 4 gånger. Sen när han gick ut ur bilen vid sjukhuset spawnades jag där fast för mig så var både han, jag och polisbilen fast på motorvägen. Men när jag kom dit så var han och polisbilen där och då fattade jag att det var dsync men tänkte inte så mycket på det sen fick jag en ban typ 3 sek efter där det stod skriver i OOC för att undvika ett scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag haft 4 men kommer bara ihåg en. Det var för att jag inte RP:a på skadorna efter en bil krock fast det bara va min VC som inte funka. Sen blev jag lite ivrig för servern hade fått såna sjuka krockar där däck flög iväg och allt. Så sprang ut efter 5 sek typ och ville kolla vad som hade hänt. Jag har lärt mig att alltid hålla en så hög och bra RP nivå som möjligt samt att det är mitt jobb att se till att VC funkar och att jag RP:ar på skadorna korrekt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad dsyncen berodde på men om jag listar ut det så hade jag såklart fixat den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag bör hålla mig borta från att skriva i OOC under ett scenario då det kan misstolkas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar det till 100%.

Tycker du bör läsa om reglerna och vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka