Nekad Loke13 | Medlem ansökning [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Loke13

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Loke

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2010

Berätta om din karaktär. Karaktären är en man vid namn Samuel. Han är 23 år gammal och har en intressant bakgrund. Han växte upp i en liten by på landsbygden och hade en nära relation till naturen och djurlivet. Hans familj var bönder och Samuel lärde sig tidigt att arbeta hårt och vara självständig.

Samuel är en känslosam person och har en stark empati för andra. Han är omtänksam och hjälpsam mot sina vänner och familj. Ibland kan han dock kämpa med att hantera sina egna känslor och kan bli överväldigad av stress eller sorg. Han försöker ofta hitta lugn och balans genom att spendera tid i naturen och fiska.

När det gäller intressen är Samuel en äventyrslysten person. Han älskar att utforska och upptäcka nya platser. Han är en passionerad friluftsentusiast och älskar att vara i naturen, fiska och campa. Samuel är också en bokälskare och ägnar sig åt att läsa och lära sig om olika ämnen, särskilt bild och biologi.

Sammanfattningsvis är Samuel en 23-årig man med en intressant bakgrund. Han är känslosam och empatisk, och har ett starkt band till naturen. Han älskar äventyr och friluftsliv, och är också intresserad av bild och läsning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med en kreativ rp och en social rp, och utdrafgna scenarion och en bra rp helt enkelt, Kommer även kunna bidra med en hel del annat än bara social o kreativ rp, Kommer kunna göra roliga scnearion som är roligt för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte enbart spelar för att vinna utan du kan ta en förlust i ett scenario och att du inte gråter och att du är inte sur för att du förlorar ett scenario

Hur hittade du Unive? Mina vänner vissa det för mig och jag tyckte det var väldigt roligt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka