loke1000 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

loke1000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? username110123

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Salshi 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är lojal, Modig, lågt temprament.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Salshi 19 år gammal och uppvuxen i en tuff miljö där kriminaliteten är en stor del av dagen. Redan som ung fick han lära sig att ta ansvar över sig själv och hitta egna sätt att känna pengar. För att undvika att bli helt besatt av gatan började han istället jobba på en liten bilfirma. Men han drogs tillbaka till gatan eftersom det är snabba pengar och svårt att lämna gatan när man börjat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket socialt RP. Kommer vara med och skapa många roliga scenarion. Kommer även inte lalla och förstöra för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna scenariot själv. Utan man spelar realistiskt och ger motparten en chans att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat göra små misstag tidigare, men lärt mig av de misstagen och gör inte om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Rdm, Suntförnuft, Powergaming, Metagaming, Fearrp, copbaiting, m.m

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget speciellt att berätta om.

Tillbaka