Accepterad Loke07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke07

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198403527449/

Ditt Hex-ID: 11000011a6ba319 (Hex)

Vad är din discord tagg? loke1586

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-30 190311.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig för att jag gick för att förstöra för andra istället för att rpa på ett bra sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag fick indragen krim så sa jag till alla som anmälde mig att ni får ha det support krigare. Efter en 5 min så vill Philip att jag ska komma support så jag kommer. När jag sitter där så säger Philip att som gammal staff/krim ansvarig så ska man veta bättre. sen får jag p ban och black list som jag förstår. jag vet inte vad jag höll på med och jag förtjäna en ban. Så nu har jag väntat i 1 år och några månader för att ansöka. Så jag vet att jag har lärt mig av mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och det var till hundra procent jag som gjorde fel genom att medvetet säga de jag sa. Men jag ångrar mig väldigt mycket efter min ban och jag skulle aldrig ha gjort det jag gjorde. Unive är allt för mig och jag borde aldrig ha gjort det och det var väldigt dumt men allt jag vill nu är att komma tillbaka och göra ett bra intryck och verkligen visa att jag kan ha bra rp om jag vill. Jag kommer vara lojal till unive om jag kommer tillbaka och aldrig gå till någon annan server eftersom att unive är den bästa server att spela på. Jag hoppas verkligen att ni förstår mig och att jag inte alls hade något konsekvens tänk när jag gjorde detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har inte varit så farliga utan detta är den första grova bannen som jag har fått.

Jag kommer ihåg 3 av mina tidigare bans. En av de vad för fear rp. Denna bannen var 3 dagar och det var på grund av att någon riktade på mig men jag valde att inte fear rpa på det och följa vad han sa utan istället så åkte jag iväg och ignorerade helt vad han sa.

Den andra bannen som jag kommer ihåg var på grund av sunt förnuft och den varade i 2 dagar. Jag körde väl över 80 kilometer i timmen i staden och det är då sunt förnuft för man gör inte så i verkliga livet om man har vett i skallen. Nån ban för jag skotta för mycket i början av min krim tid

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns såklart mycket som jag kunde ha gjort annorlunda men jag kommer att skriva ner de saker som jag kommer på

Jag borde ha tänkt efter vad jag gör innan jag agerar eftersom att om jag hade tänkt efter denna gången så hade jag vetat bättre än att göra det och sedan ångra mig men jag hoppas att ni förstår att detta är ett misstag som jag gjorde och det kommer aldrig att hända igen efter detta.

Jag borde också ha lyssnat på staffs och helpers om att jag va lite av en problemspelare

Jag omringade mig med många olika dåliga personer vilket också var en av anledningar till att allt detta skedde. Jag borde ha valt bra personer att omringa mig runt omkring och inte hänga med folk som har dålig rp och folk som har dåligt inflytande på mig. Detta hade nog även lett till en stor förbättring inom både min rp och allmänt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig vara otrevlig eller något i den stilen. Men jag kommer att skriva det lite mer tydligt och jag kommer att skriva ner lite olika saker som jag har lärt mig.

Jag har lärt mig att aldrig va otrevlig mot staffs och spelare då det är så dumt och onödigt och hjälper ingen utan man bara förstör för andra men mest sig själv.

Jag har lärt mig att aldrig lyssna eller gå på grupptryck och istället skita i det och göra det som är bäst för mig själv. Jag har även lärt mig att jobba på att inte falla för grupptryck och även hänga runt rätt personer för att det inte ska ske. Jag ska även hänga runt rätt personer för att få ut den bästa rpn som jag kan och minska mina regelbrott rejält och även få en så bra rp som möjligt.

Jag har även lärt mig att alltid hålla mig till reglerna och göra så roliga scenarion som möjligt för att få så rolig rp för alla som möjligt och även för att minska mina regelbrott och mina dåliga handlingar.

En annan viktig sak som jag har lärt mig är att det är alltid bra att ta del av andras åsikter angående ens rp för att andra runt omkring dig ofta ser saker som du inte gör och kan hjälpa dig att förbättra din rp ännu mer.

Men den viktigaste saken som jag har lärt mig är att alltid lyssna på staffs och högre uppsatta och när de säger att man gör fel så måste man förbättra sig och man kan inte fortsätta så som man gör ifall att staffs säger att det är fel.
Den sista saken som jag har lärt mig är att alltid ha konsekvenstänk och med det menas det att om man gör något så ska man alltid tänka på konsekvenserna som kan komma av det innan man agerar och gör det. Detta är väldigt bra för att då vet man vad som kan hända innan man gör något och då kan man tänka efter om det är värt det eller om det inte är det och i en sådan här situation så fattar man att det inte är värt det om man använder sitt konsekvenstänk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hoppas du beter dig bättre denna gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka