Nekad Loke07 | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke07

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? Loke#1586

Ange ditt födelsedatum 27 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag ansökte hit för att jag ville testa något nytt, jag vill gott göra er som arbetar hårt på servern samt fylla ut min tid och hjälpa er och minska erat jobb för det ska utvecklas så snabbt som möjligt! Jag rpat 24 7 här innan men nu tänker jag att Whitelist ansvarig passar mig bäst då jag har mycket tid över och vill gott göra ert arbete på servern, en stor del till att jag ansöker är att jag gillar hjälpa folk så bra som möjligt och gillar att läsa vad folk har skrivit i deras ansökningar, vill så mycket mer än bara spela FiveM och rpa 24 7

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har mycket tid över samt att jag vill hjälpa till så mycket jag kan! under skoldagen kan jag svara på många skriftliga ansökningar då jag kan svara på många ansökningar! Jag kan ta muntliga under dagen när jag kommer hem och jag kan vara aktiv på forumet en hel del där med

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska visa full respekt och betmöta personer med gott samvete, tycker att dom ska ha leende på läpparna efter man har pratat med dom. Viktigt att tänka på Hur vill du själv bli bemött brukar jag tänka, vill jag bli bemött med en bra energi samt rolig osv, så kommer den andra parten med denna energi den med, när jag tar intervjuer så brukade jag tänka på det, samt att folk får en uppfattning på hur servern kan vara pga av Staffs, mods, Whitelist ansvariga mm, är mot folk. Jag vill att folk ska komma hit med en bra attityd för då kommer jag med komma med en bra attityd!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? kunna ta fler intervjuer. och att alla får lite snabbare svar än vad det är nu. vilket gör servern en bättre plats och folk kommer att se att serverns wl-a är aktiva och inte bara är det för rollen utan för att faktiskt göra skillnad.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det ska vara ett krav att dem är seriösa, dem ska kunna alla regler på både forumet och ig regler, dem ska berätta utvecklade om alla frågor som ställs på en intervju och visa ig att dem kan rpa och bidra med ett gott rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta så många Whitelist ansökningar som möjligt, eftersom jag är vid datorn ofta så är jag perfekt för rollen samt att jag vet exakt vilka frågor som ska ställas på en intervju. Mitt ansvar är liksom att vara där och hjälpa till när någon vill ta en wl intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? kan spela varje vecka, kommer kunna läsa ansökningar varje vecka brukar kunna spela/läsa runt kl 8- 4 på naten men ibland tidigare och ibland senare på lov och helger så kommer jag försöka ta så mycket muntliga som möjligt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? ja det hade jag. jag hade kunnat offra en annan sever för va WL ansvarig. Just nu spelar jag inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka