Accepterad Loke07 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke07

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Ditt discordnamn: loke1586

Ange ditt födelsedatum 27 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med ny energi och nytt tänk till staff teamet. Där jag kommer med bra förslag till servern.

Här har du lite punkter om vad jag tycker vi behöver göra och hur jag kommer jobba som staff.

Jag skulle jobba för att utveckla de kriminella rpn på servern hur folk beter sig som kriminell för nu är det för mkt pang pang hela tiden inga vill prata nu förtiden. Jag har varit krim på unive i ett bra tagg, man kan inte gå eller åka i 10 min utan att nån kommer för att råna dig eller bara för att skjuta. Så ska det inte va på en hög rp server. Det finns massa att jobba på inom krim rpn och jag e redo för att lägga ner min tid på det. För det blir bara mer och mer att jobba på.

Jag vill arbeta inom rpn på servern som staff, Jag vill också sitta i support och hjälpa folk som behöver det. För som jag ser det är det inte många som sitter och tar support. Folk får sitta där i ett tag, så öka effektiviteten gällande support kan behövas och det kan jag hjälpa med.

Jag kommer komma med många förslag inom billar och så vidare och sånt till servern som kan behövas och saker om kan förbättras inom rpn.

En av dom viktigaste sakerna på servern att alla följer alla regler som finns. att inga springer runt och lallar för det finns många som lallar nu förtiden. håller kol så inte folk metar alla grund regler för de e dom viktigaste reglerna utan dom så finns det ingen balans inom rp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De e mycket som fungerar på servern men samtidigt mycket som inte fungerar. De e många som lallar på servern och inte tar rpn på största alvar. Då menar jag inte bara icke medlemmar, det finns folk som har rpat på servern i år som inte kan bete sig. Folk c-loggar och folk pratar ooc bara för ingen satff är i närheten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta problem har funnits på servern sen start och alltid kommer finnas så länge det finns spelare som inte tar unive på största allvar. Folk tror att dom bara kan få en varning eller en ban i några dagar och sedan skriva en ban överklagan och va tillbaka dagen efter eller tidigare. Man lär sig inte av de, Jag tycker man ska höja alla bans och ofta behålla dom längre en några dagar och att man aldrig ska godkänna folks ban överklagan om dom redan har 20 bans. (Dom lär sig inte)

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Nedan har du lite punkter, vad som gör en staff professionell i sin staff roll.

Ha en tydlig och öppen kommunikation med andra staffs. Lyssna på deras åsikter och om du inte håller med så säger du det.

Ta ansvar för dina uppgifter, om du e rp ansvarig då ska du va inne och specca och hålla kol. Om du e krim ansvarig ska du va inne och specca dom och hitta på nya saker som kan förbättra krim rpn på servern.

Samarbeta effektivt med andra staffs, inte va rädd för att fråga om hjälp om man e osäker. Hjälp andra staffs om dom behöver hjälp eller vill bara bolla nåt med dig.

Om konflikter uppstår, hantera dem på bästa sätt. Undvik att låta känslor ta över och försök istället att hitta lösningar som gynnar alla parter och inte ta en sida i ett support ärende.

Var öppen för feedback och reflektera över ditt arbete regelbundet. Identifiera områden där du kan förbättra dig och sträva efter att göra det.

Professionell uppförande är mycket viktigt, oavsett vilken typ av inriktning du har inom Unive. Det påverkar ditt rykte som staff och hur du samarbetar med andra. Att agera professionellt hjälper också till att skapa en positiv aura på servern och kan öka trivseln för alla spelare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?

Måndag: Aktiv I forumet 06:30 - 08:00 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord från 15:00 - 23:00

Tisdag: Aktiv på forumet 06:00 - 08:00 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord 16:30 - 00:00

Onsdag Aktiv på forumet 06:30 - 09-30 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord 14:00 - 00:00

Torsdag Aktiv på forumet 07:00 - 08:00 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord 16:30 - 00:00

Fredag: Aktiv på forumet 06:00 - 07:30 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord 15:00 - 05:00

Vilodagar från skolan

Lördag: Aktive på servern, forumet och discord 12:00 - 05-00

Söndag Aktive på servern, forumet och discord 12:00 - 00:00

Mitt schema kan ändras ibland men jag försöker hålla det hela tiden.
Jag kommer kolla på forumet och svara på ban överklagan som folk har skapat tråd på, på morgonen och på kvällen.
Jag kommer ha koll och sitta och ta support ärenden på discord efter skolan.
Jag kommer åka runt och svara på reports och noclipa runt så allt ser bra ut i servern, efter skolan fram till jag lägger mig typ.

Jag kommer ha öppen pm och svara på alla som skriver till mig så snabbt jag kan.
Jag kommer ha koll på min skol dator på discord eller på forumet så mkt jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja spela på unive 14 juni 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter inom staff området. Då jag har varit Helper på denna servern, för ungefär ett år sedan. Så detta kommer underlätta en hel del för mig. För jag vet hur det funkar och vad som förväntar sig av mig som helper.

Men så klart finns det nya saker eller system som man använder som en staff. Som jag tror med högst sannolik jag kommer bemästra väldigt snabbt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? (Jobb) Jag har ingen erfarenhet inom jobb ämnet. Jag har aldrig jobbat på ett vanligt jobb eller varit chef på unive. Så det känns inte rätt att jag ska jobba inom jobb området, när jag inte har nån expertis inom detta området.

Senast ändrad:
+Rep skön grabb som alltid anmäler Fail rp när han stöter på de, förtjänar att bli staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka