Accepterad Loke | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Användarnamn: Loke

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke

Vad är din discord tagg? Lowke#8873

Vem var det som bannade dig? K1nG

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rånar på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag gjorde självförsvar men visste inte att det var gz men det såg ut som jag rånade dom tror jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom några personer i en bil och började kaxa sen slog dem mig och mina kompisar då gjorde jag självförsvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej för jag visste inte att det var gz men om jag inte självförsvarade mig så skulle jag ha dött och jag rånade inte ens dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av en glitch så det var ingen särkild alvarlig ban men jag lärde mig att inte exploita glitcharna så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ståt still och sen bara reporta dem och inte slåss i gz oavsett om det var självförsvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss i gz

Har du läst våra regler? Ja

Tänk bara på att inte göra om detta utan att skriva en report.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka