Nekad Loke | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke

Vad är din discord tagg? Lowke#0640

Vem var det som bannade dig? Google

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Först stod det RDM men sen byte han till combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vetefan varför han bannade mig först skrev han RDM fast jag gjorde rdm och då byte han till combatlogg för jag skrev /spawnmenu efter scenariot för mitt hår var glitchat men jag skulle ju bara respawna inte leava

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna precis in och sprang mot sjukhuset sedan vid garaget påväg upp mot sjukhuset så kom en kille efter mig med kniv och sa kom med mig här och lyssna och då skulle han stabba och då drog jag upp tabben och skjöt han och det var inte RDM och sen efter ksk någon minut så skrev jag /spawnmenu för jag såg varken mitt skägg eller hår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det för först bannade han mig RDM jag gjorde inte RDM på nån väg och sen tycker det inte var combatlogg det var glitchat och jag skulle inte ens leava och scenariot vara redan över så det var felaktigt enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare inte vart så bra på RP för jag har bara trollat och griefat och det var så himla onödigt för oavsett om det var kul för stunden blev det inte kul senare när man var sugen på att spela FiveM och man var bannad för allt möjligt t.ex som FearRP, RDM, Sunt förnuft och så vidare men nu på senaste har jag börjat med Seriös RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget enligt mig spelet var glitchat tycker inte jag gjorde fel, men möjligtvis gått iväg från scenario platsen och sen fixat det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tycker inte jag gjorde något fel

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top