Nekad Loke | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke

Vad är din discord tagg? Lowke#0640

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för jag blev skjuten och var mitt i ett scenario men efter ett tag så leavade jag för jag var tvungen att gå ut med hunden nån minut efter scenariot men förstår att det räknades som combatlogg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meth stället med 4 personer sen kom några och skjöt oss och nån minut efter så leavade jag för var tvungen att gå med hunden på kvällspromenaden och känner det är viktagre än ett spel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte jag gjorde fel men känner att det är lite mer prioriterat att gå med hunden än ett spel så känner att jag borde få komma in igen pga att det var ju inte med meningen satt säga

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare inte vart så bra på RP för jag har bara trollat och griefat och det var så himla onödigt för oavsett om det var kul för stunden blev det inte kul senare när man var sugen på att spela FiveM och man var bannad för allt möjligt t.ex som FearRP, RDM, Sunt förnuft och så vidare men nu på senaste har jag börjat med seriös RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kanske kunde varit kvar och skitit i att leava för det var ganska självklart att jag blir bannad när jag leavar i ett ascenario för ni visste ju aldrig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja lärt och lärt jag har väll fått lära mig en läxa allstå att inte leava oavsett vad det är att bara vara kvar

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top