Accepterad Loke | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowke

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RIPLowke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lowke

Vad är din discord tagg? Lowke#0640

Vem var det som bannade dig? Niklass0n_12FN

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, lall, fearp, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag bara trollade runt tog inte RP ett dugg seriöst så ganska logiskt att dem banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt utan suntförnuft och bara slog ner folk här o där det var inte ens kul och tog folks bilar m.m

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte när jag trollade på Multistaden RP så hade jag inget att göra där inne så absolut inte felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för RDM, Lall och failrp för jag har varfit en griefer bara jag har tagit lärdom att sluta trolla/griefa så jag försöker börja med Seriös RP nu:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit RP seriöst som alla andra och bara inte varit så idiotisk att gå runt och slå ner folk för i slutet blir det bara tråkigt för en själv när man inte kan spela RP längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket att bli en seriös RPare som inte trollar, griefar och RDMar

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top