Accepterad Lokazo | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokazo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Lokazo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198853571623/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Momo3HD #6644 jag är med i discord och WL där men jag blev hackad på mitt steam konto så jag fick göra nytt

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Han är polack som gillar allt möjligt men har sina gränser. Han kom från en fattig stad med en fattig familj men bestämde sig för att flytta och skaffa jobb för att försörja sin familj. Han bor just nu i en sliten lägenhet och håller på att söka jobb men han har inte turen med sig. Om dagarna ligger han bara och slappar i sin lägenhet och tänker på om det verkligen var en bra ide att flytta men inerts inne så vet han att inget bara kommer direkt.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna välja ett jobb som jag verkligen tycker om och vill lära känna alla. Och jag tycker att hela RP upplevelsen blir mycket roligare när du är WL för då kan du välja mellan alla olika jobb. Jag tycker själv att man lär känna fler när du är WL för att du har ett bättre jobb och tjänar mer pengar och när du har pengar OSV tycker jag det blir roligare för då kan du köpa mer snabbare men det är såklart inte bara pengarna man är ute efter. Det är hela upplevelsen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill få ett jobb som jag verkligen vill ha och som jag tycker är roligt

Hur många timmar har du på FiveM? inte så mycket just nu då mitt förra konto blev hackat

Hur hittade du Multistaden? Några vänner berätta för mig sen så testa jag servern sen dess har jag bara fortsatt spela.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på multistaden eller någon annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på denna just nu för den är väldigt bra för det finns mycket jobb att välja mellan sen är det väligt härliga folk.

Senast ändrad:
Varför du ska och vill bli whitelistad samt beskriv din karaktär mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka