Accepterad Lokazo | Whitelist ansökning [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokazo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Lokazo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077342857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Momo3HD #6644

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en normal och snäll karaktär han är som mig. Min karaktär är en väldigt snäll och glad karaktär som vill hjälpa alla. Min karaktärs intressen är bilar han gillar också att prata med nya folk och är en väldigt bra affärsman. han är även en erfaren boxare som har vunnit en hel del. Han är från polen och sverige och lever här ensam och måste försörja sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en väldigt bra affärsman och vill tjäna mina egna pengar plus jag tycker spelet blir mycket roligare när du har ett roligt jobb och tjänar pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få ett jobb och tjäna pengar och sälja bilar samt jag vill lära känna nya folk och spelet blir mycket roligare när man har ett bra jobb och tjänar mycket pengar.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Några vänner berätta och tipsa mig om servern och än så länge gillar jag den väldigt mycket

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på denna just nu och kommer alltid göra för den är bra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka