Accepterad Lokal_0 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokal_0

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015995533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Lokal#3236

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2017

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Olofsson kommer ifrån Stockholm. Han föddes 1994. Han var en smart barn när han var mindre. Han fick senare en bättre utbilding där han ansökte till Polis skolan. Han klarade polis skolan och han började att jobba som polis. Han lärde känna nya människor under sin tid som polis. Hans intresen är fotboll och sport. Melker skaffade en familj, Fru, och 3 barn. Melker gillar att resa runt och åka i sin Mercedeas han har köpt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? De jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer. Jag har ganska mycket erfarenhet inom rp då jag har varit sjukvårdare, polis, mekaniker. Servern har välidgt många aktiviteter man kan göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara en social person och prata och vara med spelar/personer ingame och skapa roliga minnen och lära känna nya personer. Jag kommer senare att skapa roliga scenarion med andra personer och göra det roligt för andra personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för makt och pengar, Samt att man ska kunna förlora olika scenarion.

Hur hittade du Unive? Via Twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka