Nekad lokal | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokal

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/178we7482w4/

Ditt Hex-ID: 110000100000639 eller detta 110000100000638 (Hex), jag tror det är det åt höger så testa det om jag får unban då, Och det skulle uppskattas till 100% om jag får komma tilbacka och visa vad jag går för.

Vad är din discord tagg? johan#4332

Vem var det som bannade dig? Det va vible som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? permanent. Klaksko bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit klakso bannad och att mitt användarnamn är RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag slog ner en kille utanför drog stället eller jag kniv hugde dom utanför drog stället. Och det tyckte dom inte såg så bra ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka droger åt en kille för han hotade mig så jag min kompis gick och plocka men min kompis skulle dra och sälja att så han körde dit senare så sa han i komradion att dom riktar gun så jag kom till plats och knivhugde dom båda när dom inte såg ner mig sen vart jag bannad. Men sedan vart jag unbannad för det och skulle in på servern men då funkade ej f1 f2 f3 så jag relooga sedan vart jag klakso bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ganska konstigt att jag vart bannad permanent men sedan förstår jag varför man knivhugger ju inte några som man vet har guns. Men i mina ögon tänkte jag inte så vilket va dumt och gjorde så att jag bannad permanent, Och man vill ju inte va bannad permanent på sveriges bästa server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM, och kör för snabbt i staden, Att köra för snabbt i staden fattar jag för jag körde väldigt snabbt och slarvigt sedan vart jag bannad för rdm på greenzone vilket va helt fullförstålig ban, Och detta som jag säger nu kommer aldrig upprepas och jag vill såklart komma tilbacka och vissa att jag kan rpa bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes det hade jag kunnat. Jag hade kunnat skita i min kompis och snackat med dom andra men vanlig ton och tagigt det lungt för man vill ju inte bli bannad permanent från unive rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag, Jag har lärt mig att alltid tänka 1 steg innan jag gör något vilket är väldigt viktigt under rollspel inom fivem. från och med nu kommer jag alltid göra saker på smidigare sätt och alltid vara smart vilket gör så man slipper dessa bans. Med vänlig Hälsning, Johan!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka