Nekad loka2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

loka2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? miliam andersson

Vad är ditt discord namn? loka0859

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alvin dalen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energifylld, glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en liten stad utan för göteborg där han växte upp med sina två bröder och sina föräldrar han har alltid velat bli polis och velat bli insats polis han gillar även att fiska och åka bil på fritiden han gillar aven att köra bil snabbt och att kunna ha roliga scenarion med oliga folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och seriös rp jag kommer även bidra med aktivitet och försöka få så roliga scenarion som möjligt för att alla ska ha en så rolig stund som möjligt på denna server jag är även en person som inte begår särskilt mycket regel brott och därför gillar rpa jag har mycket erfarenhet av sp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara gör så man vinner scenarion utan man ska göra det så verkligt som möjligt utan att alltid vinna scenarion för en bättre rp, om man bara spelar för sin egna vinst blir det tråkigare och sämre rp, man ska även ge den andra en chans att t,ex få komma ut levande ur ett kidnappnings scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm är att man ska ha en grundliggande tanke i det man gör och att man inte bara slår någon utan andledning. VDM: vdm är att man inte har ett fordon som vapen för att skade eller döda någon. COPYBAIT: copybait är att man inte medvetet försöker få polisens uppmärksamhet till ett exempel åker mot rött när polisen står brevid

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka