Nekad lok skog | Medlem ansökning(RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lok skog

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/goneorsomething165/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lok Skog

Vad är ditt discord namn? zpankaka#0556

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Maximilian sund och är 20år jag kommer från en ganska fattig familj med missbruk och droger, sen jag var liten har jag alltid varit intresserad av polisen och alltid vilja uppfylla mina drömmar. jag vill jobba som polis och bevisa för min familj som inte ens tror på mig . Jag vill bevisa vem som hade rätt och kommer bli något. Jag gillar hänga med vänner och fiska mycket även köra bil. jag är en omtänksam person som blir förälskad lätt. jag hoppas att jag kan uppnå mina mål

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill kunna utveckla min rp det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra och rolig rp för båda parterna, samt följa alla regler som finns och försöka se till så att alla jag roleplayar med också följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du till exempel gjort ett brott och lyssnar på andra inte bara på mig själv

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade unive så jag bestämde mig att jag ville testa spela jag testade först spela med han jag tyckte det var roligt så jag ville skaffa det själv. älskar värkligen unive och hoppas vi kan bli poliskollegor tillsammans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka